ایده تزئین کلاسور قدیمی و تبدیل به کلاسور کیوت

همانطور که می دانید، دختران به خاطر روحیه حساس و رنگارنگ خود، عاشق وسایل فانتزی و رنگی هستند و در هنگام  خرید لوازم تحریر فانتزی  نیز به دنبال لوازم رنگارنگ هستند و با استفاده از این لوازم به زندگی و دنیای خودشان رنگی تازه می بخشند. انواع کلاسور کیوت و فانتزی دخترانه هم جزو این وسایل هستند.کلاسور فانتزی دخترانه،در انواع طرح ها و رنگ ها و متناسب با سلیقه همه دختر خانم های خاص پسند تولید و به فروش می رسند. اما برخی از دختران  خوش ذوق، ترجیح می دهند تا کلاسور معمولی خود را متناسب با سلیقه خود تزئین کنند و یک کلاسور جذاب و اختصاصی داشته باشند. استفاده از کلاسور رنگی رنگی و جذاب، لذت جزوه نویسی و یادداشت برداری را برای دختر خانم ها چند برابر می کند.در ادامه، با ما همراه باشید تا با انواع ایده های کلاسور فانتزی و جذاب تر کردنشان آشنا شوید.
آنچه در این مقاله می خوانید

انواع دفتر کلاسور فانتزی محصولی، بسیار کاربردی و البته زیبا در بین لوازم تحریری فانتزی هستن .همانطور که میدانیم برای بایگانی کردن و یا قرار دادن برگه های پانچ شده کنار هم، از انواع کلاسور استفاده میکنند. اکثر کلاسور های فانتزی در طرح و رنگ های بسیار متفاوت وجود دارند.

اگر فنرهای آن ها با کیفیت نباشند به مرور از جا کنده می‌شوند و برگه های آن به درستی سر جایشان قرار نمی‌گیرند و ممکن است کلا برگه ها فرم اولیه خود را از دست بدهند.

خرید کلاسور لوازم التحریر
کلاسور پارچه ای طرح آبرنگی پاستلی

375,000 تومان

مشاهده محصول

️تاثیرکلاسورهای کیوت و جذاب بر انگیزه و مرتب کردن نوشته ها

شاید باورتون نشه ولی ظاهر جلد کلاسور و برگه های اون، تاثیر زیادی بر روی انگیزه افراد میذاره. استفاده از کلاسورهای جذاب می‌تونه به طرز قابل توجهی، بر انگیزه دختران برای کارهای روزمره و سازماندهی بهتر اون‌ها تأثیر بذاره.

وقتی وسایلی مثل کلاسور، ظاهری جذاب و مرتب داشته باشه، دخترخانم ها تمایل بیشتری به استفاده مداوم از اون‌ها پیدا می‌کنن و این باعث می‌شه که به طور ناخودآگاه، انگیزه بیشتری برای سازماندهی کارهاشون داشته باشن.

در واقع، دیدن ابزارهای مرتب و جذاب، حس آرامش و کنترل بیشتری به فرد میده و این حس می‌تونه بهره‌وری رو بالا ببره و از به‌هم‌ریختگی ذهنی جلوگیری کنه. در ادامه،قرار هست با انواع بهترین کلاسورهای فانتزی -رنگی طرحدار و عروسکی دخترانه آشنا بشیم.

انواع این کلاسورهای فانتزی دخترانه، در تنوع بالا تولید میشن و میتونید از کلاسورهای آماده استفاده کنید و یا کلاسور کیوت خودتون رو درست کنید.

خرید کلاسور دخترانه
کلاسور پارچه ای طرح کاکتوس

375,000 تومان

مشاهده محصول

چگونه یک کلاسور کیوت فانتزی جذاب و رنگی داشته باشیم

حلقه های کلاسوری رنگی رنگی، یکی از محبوب ترین محصولاتی هست که می تونیم با استفاده از اون، کاغذ های پانچ شده رو به دفتر تبدیل کنیم.

میتونیم این محصول را با طرحهای شیک و در رنگ های متنوع تهیه کنیم. همانطور که جلد دفترها می‌تونن متفاوت باشند، انواع کلاسور ها هم میتوانند در طرح های کیوت ساخته بشن. ما قراره شما رو با پر کاربردترین اون ها آشنا کنیم.

  • کلاسور پارچه ای
  • کلاسور پلاستیکی
  • کلاسور چرم

هر کدام از این کلاسورها دوام، زیبایی و فانتزی خاص خود را دارند. اما نکته اصلی‌ این هستش که سليقه های بسیار گوناگونی وجود دارند، برخی های سبک های کلاسیک، برخی های سبک های اسپرت و اکثرا سبک های فانتزی رو می‌پسندد.

اکثر دختر خانوم ها تمایل زیادی به کلاسورهای پارچه ای دارند و معمولا هم دنبال رنگ و طرح های خاص و متفاوت هستند. طرح های ساده و چرمی هم می‌تواند انتخاب اکثر آقایان باشد.

colorful binder3

  دلایل استفاده از کلاسور مدرسه

برای یادگیری دقیق و همچنین یادداشت برداری، درک بیشتر مطالب و نکات مهم، استفاده از کلاسور مدرسه ضرورت داره. بنابراین، اکثرا برای خرید آن اهمیت فراوانی قائل هستن.

چگونه یک کلاسور مدرسه جذاب و هنری داشته باشيم؟

اگه می‌خوای یه کلاسور هنری فانتزی و رنگی درست کنی، اول از همه باید یه طرح خاصی رو انتخاب کنی که به سلیقه و حال‌ و هوات بخوره. مثلا اگه عاشق گل‌ها و طبیعتی، می‌تونی از کاغذهای رنگی با طرح‌های گل‌دار استفاده کنی.

حتی می‌تونی خودت با مداد رنگی یا ماژیک روی جلد کلاسور طرح بزنی. یکی دیگه از راه‌های خوشگل کردن کلاسور مدرسه، استفاده از استیکرهای بامزه، نوار چسب‌های طرح‌دار یا برچسب‌های مختلف هست که می‌تونی راحت از فروشگاه‌های لوازم تحریر پیدا کنی.

در هنگام درست کردن کلاسور حواست  باشه که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنی با هم هم‌خوانی داشته باشن تا یه ظاهر منظم و چشم‌نواز بسازی. در نهایت، استفاده از مقواهای رنگی برای جدا کردن بخش‌های مختلف کلاسور فانتزی دخترانه، بهت کمک می‌کنه که دفترت هم مرتب‌تر بشه و هم جذابیت بیشتری داشته باشه.

خرید کلاسور لاکچری
کلاسور پارچه ای طرح نیلوفر آبی

375,000 تومان

مشاهده محصول

تزئین کلاسور کیوت و فانتزی شخصی

با کمی دقت و حوصله و با ابعاد دلخواه میتوانید در خانه یک کلاسور دخترانه جدید و فانتزی درست کنید و اجزای داخل کلاسور رو بر اساس وسایلی که در اختیار دارید شخصی سازی کنید.

همچنین، با کمی خلاقیت و ابتکار با داشتن وسایل ساده، میتوانید دفتر کلاسور جذاب خود را به راحتی جلد کنید و به جای هزینه  های زیاد برای خرید، خودتان یک جلد زیبا و شیک بسازید.

تزئین جلد کلاسور مدرسه کیوت با استفاده از برچسب ها

با استفاده از برچسب های طرح دار، جذابیت خاصی به کلاسور کیوت خود بدهید. شما می‌توانید با استفاده از برچسب ها بر روی جلد کلاسور، طرح های بسیار شیک و خلاقانه ای که جلوه هنری هم داشته باشه ایجاد کنید.

colorful binder2

 تزئین جلد کلاسور کیوت با رنگ آمیزی و نقاشی

بر اساس مطالعات انجام شده، فعالیت رنگ آمیزی بخشی از مغز را که در زمان استرس فعال می‌شود، آرام می‌کند. رنگ آمیزی و نقاشی بر روی جلد کلاسور، از ساده ترین روش های حرفه ای موجود هست.

میتوانید با استفاده‌ از طرح های ناب و بی نظیر، با استفاده از هنر رنگ آمیزی و نقاشی، آثار هنری بی نظیری رو بر روی جلد کلاسور هنری خود خلق کنید. این کار را شما میتوانید با استفاده از گواش به جدید ترین و خلاقانه ترین طرح ممکن بر روی یک کاغذ یا پارچه پیاده سازی کنید.

طرح های بسیار زیادی برای نقاشی با گواش موجود هستند و به علت آسان بودن در استفاده  از این رنگ ها، میتوانید کنترل بهتری روی آن داشته باشید.

طرح نقوش کتیبه
کلاسور پارچه ای طرح نقوش کتیبه

375,000 تومان

مشاهده محصول

تزئین کلاسور با استفاده از پارچه های گلدار و طرحدار

معمولا در تمام خانه ها پارچه های خوشرنگ و زیبا که بدون کاربرد است، یافت می شود.  شما می توانید از پارچه های طرح دار  استفاده کنید و آنها را با دکمه های شکیل و بامزه بدوزید. با این کار، جلد دفتر کلاسور شما همیشه تمیز خواهد ماند. برای چسباندن جلد پارچه ای، نیاز به چسب مایع یا چسب های قلمی دارید تا پارچه به خوبی به کلاسور بچسبد.

colorful binder4

ایده های خلاقانه برای تزئین برگه کلاسور و صفحات داخلی

شما می توانید با استفاده از ایده های کلاسور فانتزی، به تزئین برگه کلاسور بپردازید و برگه های آن را به انواع روش های مختلف طبقه بندی کنید و بر اساس موضوع و درس های مختلف، دسته بندی کنید.

می توانید تمرین ها را از جزوه جدا کنید و همچنین می توانید بر حسب عناوین دسته بندی کنید. در واقع، این مسئله کاملا به این بستگی دارد که شما دقیقا از کلاسور کیوت خود چه استفاده ای می کنید؟

اگر یک کلاسور مدرسه را برای تمامی دروس خود انتخاب می کنید به احتمال زیاد، دسته بندی کلاسور بر اساس درس می تواند گزینه مناسبی باشد. شما میتوانید از هر کاغذ یا مقوا و یا برچسبی، برای تزئین برگه کلاسور استفاده کنید و سپس برگه های کلاسور خود را در بهترین حالت ممکن دسته بندی کنید.به طوری که بدانید هرکدام  را باید دقیقا در کدوم قسمت قرار بدهید.

یک برچسب کاغذی ساده، مقواها و پارچه های نمدی، همه می توانند  نقش  جذاب کردن تزیین مناسب برای برگه های کلاسور فانتزی را ایفا کنند. شما میتوانید آن ها را متناسب با نیازهای خود شخصی سازی کنید.

خرید کلاسور طرحدار
کلاسور پارچه ای طرح باغ گل و پرنده

375,000 تومان

مشاهده محصول

خوبی مقوا نسبت به نمد و طلق در این است که شما می توانید روی بخش بیرونی، عنوان مد نظر را یادداشت کنید و ساده تر آن را  پیدا کنید. همچنین، می توانید به روشی کاملا خلاقانه و با چسباندن علائم مختلف برای مشخص کردن هر بخش، دسترسی به آن را برای خود ساده تر کنید.

یک روش دیگر هم هست که شما می‌توانید از رنگ های متفاوتی استفاده کنید تا راحت تر هر بخش را پیدا کنید و آن را با رنگ  مد نظرتان پیدا کنید. مثلا برای علوم رنگ سبز، برای ریاضی رنگ آبی و برای زبان رنگ قرمز، گزینه های خوبی به نظر می رسند.

خرید کلاسور دخترانه جدید کیوت

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان، ممکنه زمان و حوصله کافی برای تزئین جلد و برگه های کلاسور فانتزی دخترانه رو نداشته باشن و یا علاقه ای به این کار نداشته باشن و خرید کلاسور کیوت حاضری را ترجیح دهند.

انواع کلاسور دخترانه جدید، در تنوع بالا و متناسب با همه سلیقه ها تولید و به فروش می رسند. بنابراین، همه دخترخانم ها می توانند زیباترین و جذاب ترین کلاسور هنری مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.

colorful binder5

 

خرید کلاسور پوشه ای پارچه دار
کلاسور پارچه ای طرح سرو چمان

375,000 تومان

مشاهده محصول

نکات مهم در خرید کلاسور فانتزی دخترانه

هنگام خرید کلاسور فانتزی و  دخترانه جدید، به نکاتی مانند کیفیت جلد، تعداد صفحات، نوع قفل و قیمت آن توجه کنید. این عوامل می‌توانند تاثیر زیادی بر رضایت شما از خرید داشته باشند.

هرچه جنس جلد کلاسور با کیفیت تر باشد، طول عمر و ماندگاری کلاسور مدرسه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و هر چه جنسش مرغوب و مقاوم تر باشه، در برابر ضربه و فشار محکم تر خواهد بود.

جنس حلقه‌ها: حلقه‌های دفتر کلاسوری باید از جنس بادوام ساخته شده باشند تا در اثر باز و بسته شدن مداوم‌، دچار مشکل نشوند. حلقه‌های فلزی گزینه‌های بهتری نسبت به حلقه‌های پلاستیکی هستند.

تعداد برگه‌ها: تعداد برگه‌های دفتر کلاسوری باید متناسب با نیاز شما باشد. اگر از دفتر کلاسوری برای استفاده روزانه استفاده می‌کنید، سراغ خرید دفتر کلاسوری۲۰۰برگ بروید.

خرید کلاسور یادداشت
کلاسور پارچه ای طرح موج و ماهی ها

375,000 تومان

مشاهده محصول

نتیجه گیری برای داشتن کلاسور جذاب

کلاسور فانتزی دخترانه، یکی از ضروری ترین و پر فروش ترین لوازم تحریر دخترانه هست که مورد پسند بسیاری از دختر خانم هاست و در کنار جذابیت ظاهری، برای یادداشت برداری و جزوه نویسی هم موثر هست.

بعضی از دختران خاص پسند و هنرمند، ترجیح میدن تا کلاسور کیوت خودشون رو با سلیقه خودشون تزئین کنن و یک دفتر شخصی و اختصاصی داشته باشند.برخی هم خرید انواع کلاسور دخترانه جدید رو ترجیح میدن.

کلاسور مدرسه رنگی رنگی و جذاب، لذت یادداشت برداری و نوت برداری رو هم چند برابر میکنه. ازدیگر کاربردهای مهم این کلاسورها اینه که با استفاده از آن، میتونید مطالب درسی رو دسته بندی کنید تا در حین مطالعه هم راحت باشید و سردرگم نشید.

با خرید عمده کلاسور چاپگ،تعداد زیادی کلاسور مدرسه را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید و برای همه دروس، از یک کلاسور کیوت و فانتزی متفاوت استفاده کنید.

 

ثبت امتیاز به این محتوا
🔔 در شبکه های اجتماعی چاپگ بروز بمانید 😍

پیشنهاد میشه حتما ما رو دنبال کنید 👇👇

ریحانه حسن پور

اینجانب ریحانه حسن پور هستم متولد سال 1373 ساکن شهر اصفهان، قلم در دست گرفتم و مقالات سایت چاپگ را بنگارم….من عضو هیئت مدیره و مدیر روابط عمومی شرکت چاپگ هستم و تحصیلات خودم را در مقطع کارشناسی رشته معماری داخلی گذراندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من