جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

معرفی بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای تبلیغاتی در ایران

این روزها استفاده از کیسه پارچه ای و جایگزینی آن ها نسبت به کیسه های پلاستیکی، منجر به فرهنگ سازی هرچه بیشتر در زمینه مهربانی با محیط زیست شده و علاوه بر آن ماندگاری بالای کیف دستی پارچه ای و استفاده از آن بار ها و بار ها در طول روز، موجب ترغیب هر چه بیشتر شرکت ها و سازمان ها به تهیه کیسه پارچه ای تبلیغاتی، جهت هدیه به اعضای شرکت و سازمان ها و مخاطبان مورد هدف آن ها شده و به تبلیغات و برند سازی کمک شایانی کرده است.

آنچه در این مقاله می خوانید

سفارش دوخت کیف دستی فانتزی چاپی به عنوان هدایای تبلیغاتی

هر شرکت در مناسبت های مهم ملی و مذهبی و همچنین در برگزاری ایونت ها و نمایشگاه های سالانه به منظور اهدای گیفت های تبلیغاتی متفاوت و کاربردی جهت برندسازی، اقدام به سفارش کیسه پارچه ای تبلیغاتی با چاپ برند و نام شرکت خود بر روی این نوع کیف ها می کند.

علاوه بر این شرکت های خدماتی و یا شرکت های تولید قطعات صنعتی، با توجه به عدم امکان اهدای محصولات تولید خود به صورت اشانتیون، جهت یادآوری و برند سازی هر چه بیشتر می توانند با تهیه کیف ها و کیسه پارچه ای ساده با کیفیت پنبه ای و بسته بندی آن ها به صورت ویژه و چاپ اختصاصی نام برند خود زنده نگهداند.

کیف پارچه ای طرح دار
کیف پارچه ای دوشی طرح کاکتوس

قیمت اصلی 229,000 تومان بود.قیمت فعلی 199,000 تومان است.

مشاهده محصول

از این جهت این نوع از کیف ها، به همراه هدایایی نفیس، ارزنده و کاربردی به مخاطبان و مشتریان و بازدیدکنندگان تقدیم می کنند که علاوه بر احترام گذاردن به مخاطبان و کارکنان، در جهت برندسازی و به خاطر ماندن اسم شرکت و برند در ذهن مشتریان، بعد از هر بار استفاده از کیف و کیسه های پارچه ای، تاثیر بسزایی داشته باشد.

در حال حاضر، شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه دوخت و چاپ هدایای تبلیغاتی مختلف و کیسه پارچه ای بند دار عمده فعالیت می کنند. یکی از این مراکز معتبر و معروف چاپگ می باشد.

شرکت چاپگ برای تولید کیف دستی فانتزی چاپی، علاوه بر استفاده از پارچه تمام پنبه ای با کیفیت، با توجه به تقاضا و اندازه مورد نیاز مشتریان، به تولید انواع ساک پارچه ای تبلیغاتی پرداخته است.

هر شرکت و سازمان با توجه به سایز پیشنهادی خود، چاپ لوگو مورد نیاز جهت تبلیغات برند و سازمان، نوع نیازشان به مدل بسته شدن در کیف به صورت زیپ دار، کش دار و …  ساک تبلیغاتی پارچه ای خود را به شرکت چاپگ سفارش دهند.

کیسه پارچه ای تبلیغاتی

لازم به ذکر است مرکز فروش کیسه پارچه ای چاپگ با توجه به در اختیار داشتن طراحان حرفه ای، در زمینه برند سازی هرچه بیشتر در نوع تولید کیسه های پارچه ای تبلیغاتی، طراحی کلی کیف با توجه به نیاز مشتری، نحوه اهدا و ارائه آن ها به مخاطبان و … به صورت رایگان به مشاوره با مشتریان میپردازند.

همچنین مشتریان قبل از سفارش نهایی خود به شرکت چاپگ قادر خواهند بود نمونه محصول سفارشی خود را با تمام جزییات در اختیار داشته و از نوع کامل سفارش خود مطلع شده و یا در صورت لزوم میتوانند در جزییات آن تغییرات دهند و در کمال اطمینان، به سفارش نهایی محصولات خود اقدام کنند.

ساک پارچه ای ساده، خرید ساک پارچه ای ساده، قیمت ساک پارچه ای ساده
ساک دستی پارچه ای طرح start now

225,000 تومان

مشاهده محصول

ویژگی های کیسه پارچه ای تبلیغاتی چاپگ که اون رو از بقیه متمایز میکنه

  • جنس عالی و درجه یک: انواع بگ تبلیغاتی فانتزی چاپگ، از پارچه مرغوب تمام پنبه ای که در کارخانه های نساجی اصفهان بافته شده است، می باشد. جنس پنبه ای این نوع پارچه، موجب گردش ذرات هوا در بین تار و پود های پارچه بگ فانتزی تبلیغاتی شده و از تعریق در فصول گرم سال جلوگیری می کند.
  • بدون آبرفت:در این نوع پارچه که پارچه ماهوت پنبه ای نامیده می شود، به واسطه در هم تنیدن تار و پود هایی با درصد های متفاوتی از جنس پنبه و نخ موجب شده است که شستشو بدون آبرفت باشد.
  • مقاومت بالا: این ویژگی باعث شده تا بعد از مدت زمان طولانی استفاده از کیسه پارچه ای تبلیغاتی، کیف به هیچ عنوان ساییده و نخ کش و دچار پارگی نشود و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • دسته های نرم و محکم: دسته استفاده شده در ساک پارچه ای تبلیغاتی از نوع دسته پنبه ای بوده که به دلیل بافت نرم و سبک این دسته، در استفاده در دست و روی شانه به هیچ عنوان موجب خستگی مازاد و فشار نمی شود.

در زمان دوخت کیسه پارچه ای تبلیغاتی، نیروهای ماهر خیاطی با ریز بینی و دقت کافی به دوخت این نوع کیف پرداخته و با سردوز کردن تمامی درز ها و همینطور دوخت تمیز و بدون ایراد، به زیبایی و کیفیت کیف اضافه میکنند.

ساک خرید پارچه ای، ساک خرید روزانه
ساک دستی پارچه ای طرح شب پر ستاره

225,000 تومان

مشاهده محصول

لیست شرکت هایی که به مرکز فروش کیسه پارچه ای چاپگ اعتماد کرده اند

شرکت چاپگ تولید کننده انواع کیسه تبلیغاتی پارچه ای از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی از جمله بگ پارچه ای تبلیغاتی شروع کرده است و در سال 1402 به صورت اختصاصی نمایشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات شرکت کرده است. با توجه به کیفیت بالا و قابلیت شخصی سازی مناسب مخاطبان خود، از استفبال بی نظیری برخوردار شد.

شرکت در نمایشگاه تخصصی چاپ و تبلیغات

ویژگی های ذکر شده، باعث شده اند تا بسیاری از شرکت ها و ادارات، سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی خود را به چاپگ بسپارند. در ادامه، نمونه ای از این شرکت ها آورده شده است:

  • شرکت پترو پالایش: سفارش شرکت پترو پالایش اصفهان، کیف دستی پارچه ای سایز 40.33 cm و چاپ لوگو اختصاصی با روش دی تی اف و چاپ شعار شرکت ( آینده همین حالاست ) با روش چاپ سابلیمیشن.
  • شرکت ایمن آب: شرکت تولید کننده شیر آلات و لوازم بهداشتی ایمن آب، در برگزاری ایونت سالانه اقدام به سفارش کیف پارچه ای تبلیغاتی با کیفیت، چاپ نام برند خود بر روی کیف های پارچه ای و سفارش بسته بندی کیف به صورت اختصاصی به شرکت چاپگ کرده که به برند سازی هرچه بیشتر این شرکت و همینطور فرهنگ سازی در زمینه دوستی با محیط زیست کمک شایانی می کند.
  • شرکت مبلمان روسا هوم: سفارش پک کامل کیف دستی تبلیغاتی و دفتر با چاپ لوگو و رنگ سازمانی به صورت اختصاصی با روش چاپ سابلیمیشن جهت اهدا پک کامل کیف و سررسید در ایونت تبلیغاتی مبلمان.

تولیدکننده کیسه پارچه ای تبلیغاتی

از دیگر مراکزی که به مرکز فروش کیسه پارچه ای تبلیغاتی چاپگ اعتماد کرده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت صنایع رنگ ریف
  • شرکت لوازم ارایشی مری کور
  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان
  • شرکت کالای خواب کارن
  • شرکت تولید لوازم بهداشتی ایمن آب
  • مرکز نجوم ادیب اصفهان
  • شرکت باروری و درمان ناباروری مام تهران و…

مرکز فروش عمده کیسه پارچه ای متقال کجاست؟

این روزها بسته بندی کالا از ارزش خاصی بهره مند شده و بسته بندی های خلاق دارای امتیاز ویژه ای نسبت به رقبای خود در بازار برخوردار هستند. بسته بندی های پارچه ای، از جمله خلاق ترین نوع بسته بندی محسوب شده که علاوه بر ماندگاری بالا و عدم آسیب در حمل و نقل و نمایش در فروشگاه ها، بعد از تهیه نیز، هر مشتری قادر خواهد بود بسته بندی پارچه ای را جدا کرده و در کاربری های متفاوت از ان استفاده کند.

به عنوان مثال شرکت کالای خواب کارن با سفارش کوله پشتی های پارچه ای تبلیغاتی به شرکت چاپگ، رو تختی های تولید شده خود را در این نوع کوله پشتی با چاپ  اختصاصی خود قرار داده و هر مشتری پس از خرید رو تختی مورد نظر خود می تواند از این کوله پشتی در کاربرد های متنوع از جمله مسافرت، کوهنوردی، مکان های آموزشی و … استفاده کند.

کیسه و ساک دستی تبلیغاتی

مرکز فروش کیسه پارچه ای چاپگ با توجه به داشتن سایز های آماده شده و مدل های طراحی شده از قبل اقدام به سفارش گیری کیسه های پارچه ای تبلیغاتی کرده و مشتریان در بین سایز های موجود، می توانند یک سایز نسبتاً مناسب کیسه های پارچه ای را جهت نیاز خود انتخاب کنند.

در مقابل شرکت چاپگ با شخصی سازی به صورت کامل با توجه به نیاز مشتریان به تولید کیف و کیسه پارچه ای مختص هر مشتری پرداخته و هر سازمان و شرکت از هدیه ای متفاوت و مجزا با دیگر شرکت ها و رقبای خود برخوردار می شوند و با در دست داشتن هدیه و یا بسته بندی منحصر به فرد میتوانند رقابت قوی تری نسبت به رقبای خود در بازار داشته باشند.

خرید کوله پشتی ورزشی، خرید کوله پشتی باشگاه
کوله پشتی پارچه ای طرح تو میتوانی

545,000 تومان

مشاهده محصول

همچنین هر شرکت با توجه به نوع هدیه، مخاطبین هدف، گرید بندی مخاطبین از ویژه تا مشتریان عادی، میزان بودجه و هزینه و نوع کاربرد هدیه، می تواند گرماژ پارچه انتخابی خود را تغییر داده و در کاهش هزینه ها و در مقابل افزایش تیراژ سفارش و همینطور افزایش و کاهش کیفیت و درجه بندی هدایای خود، کیف و کیسه های پارچه ای خرید را به شرکت چاپگ سفارش دهند.

به عنوان نمونه شرکت صنایع رنگ ریف برای هدایای سازمانی سالانه خود به تمام کارکنان شرکت، با توجه به تعداد بالای کارگران و کارکنان به بیش از 10 هزار نیرو اقدام به سفارش بالای 10 هزار کیف پارچه ای با پارچه 280 گرم کرده که این گرماژ پارچه نسبت به گرماژ 360 ، نازک تر می باشد و در کاهش هزینه ها و افزایش میزان سفارش به تعداد همه کارکنان و کارگران به این شرکت کمک شایانی می کند.

خرید توت بگ ساده سفید و چاپی شیک
توت بگ ساده پارچه ای دوشی طرح تو مرا جان و جهانی

229,000 تومان

مشاهده محصول

سوالات متداول کیسه پارچه ای تبلیغاتی

  • چه نوع پارچه‌ای برای کیسه تبلیغاتی استفاده می‌شود؟

انواع مختلف پارچه‌ها مانند پنبه، کتان، نایلون، پلی‌استر و کنف برای ساخت کیسه‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود. انتخاب نوع پارچه بستگی به نیاز و بودجه دارد.

  • چگونه می‌توانیم طرح یا لوگوی خود را روی کیسه پارچه‌ای چاپ کنیم؟

روش‌های مختلفی برای چاپ طرح یا لوگو روی کیسه پارچه‌ای تبلیغاتی وجود دارد، از جمله چاپ سیلک، چاپ دیجیتال، چاپ حرارتی و گلدوزی. انتخاب روش چاپ بستگی به نوع پارچه و تعداد کیسه‌های مورد نیاز دارد.

  • آیا کیسه‌ پارچه‌ای تبلیغاتی قابل شستشو هستند؟

بله، کیسه‌های پارچه‌ای تبلیغاتی معمولاً قابل شستشو هستند و می‌توانند به طور مکرر استفاده شوند بدون اینکه کیفیت و طرح آنها آسیب ببیند.

  • آیا می توان پارچه نازکتر را برای کیسه پارچه ای تبلیغاتی سفارش داد؟

بله مرکز فروش کیسه پارچه ای تبلیغاتی چاپگ می تواند گرماژ پارچه انتخابی را تغییر دهد. هرچه گرماژ کمتر باشد پارچه نازکتر و قیمت آن پایین تر خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)
🔔 در شبکه های اجتماعی چاپگ بروز بمانید 😍

پیشنهاد میشه حتما ما رو دنبال کنید 👇👇

ریحانه حسن پور

اینجانب ریحانه حسن پور هستم متولد سال 1373 ساکن شهر اصفهان، قلم در دست گرفتم و مقالات سایت چاپگ را بنگارم….من عضو هیئت مدیره و مدیر روابط عمومی شرکت چاپگ هستم و تحصیلات خودم را در مقطع کارشناسی رشته معماری داخلی گذراندم.

4 دیدگاه در “معرفی بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای تبلیغاتی در ایران

  1. طوبی گفت:

    کیفهاتون رو دیدم ولی رنگش کمرنگه
    و تنوع طرح کمه چون مدلهای خارجی رو دیدم

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام
      ممنونم دوست گرامی که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
      شما برای کیف و کیسه تبلیغاتی، هر رنگ و طرحی که بخواهید، ما براتون آماده می کنیم.

  2. مهناز گفت:

    سلام تشکر از مجموعه چاپک من هم از کیسه های پارچه ازتون وهم کوله پشتی زیباتون سفارش دادم خیلی از نزدیک زیبا با کیفیت بود
    ابعاد خوب، جنس پارچه عالی، طراحی و دوخت بی نظیر

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست عزیز
      خوشحالم که از خرید کیف پارچه ای چاپگ رضایت داشتید و خوشحالتر که نظرتون رو برای ما نوشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من